W tym roku szkolnym wiele działań szkolnych zostało opracowanych przy pomocy atrakcyjnych aplikacji, nauczyciele włączyli nowe narzędzia do swojej pracy, a uczniowie młodsi i starsi poznali programy, z których mogą korzystać w życiu i zabawie. Podjęte w ramach projektu FERS kroki w wielu klasach przyniosły efekt w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz przyczyniły się do ich lepszego włączenia w grupę, w której się znajdują. Stosowane działania będziemy na pewno kontynuować i z doświadczeń tego roku korzystać.
Działania "Od jakości do doskonałości - różnorodność kulturowa i wykorzystanie digital storytelling w nauczaniu", realizowane w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego w Szkole Podstawowej nr 4 w Lublińcu. Nr2023-1-PL01-KA122-SCH-000137458. Kwota dofinansowania 133362,78 PLN
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
R ebusy i zwroty frazeologiczne w języku polskim wymyślone przez naszych uczniów i zaprezentowane za pomocą Bookcreatora. Zachęcamy do spró...
-
Na Święta i nadchodzący Nowy Rok... kilka słów z przedświątecznych zajęć recytatorskich umieściliśmy na fb szkoły. #fers #funduszeeuropejski...
-
Film podsumowujący ciekawe zajęcia językowe i przedświąteczne, opracowany w aplikacji Vita. #fers #funduszeeuropejskie #digitalstorytelli...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz